Vardag

Hoppsi hejsi, då var man tillbaka in i vardagen igen då....
men de känns ok fast det hade ju inte gjort något om de vore lite ljust och solsken.
Idag har jag tagit tag i mitt liv och köpt ett träningskort på SATS, känns bra.

Igår träffade jag min Stump som äntligen är hemma på jullov, och som dessutom gick ner på knä på nyårsafton!

Finaste finaste finaste ni ♥ 


Vi har skapat en ny traddition, den blev typ till igår, jag kom på det nu, för gör man en sak mer än tre ggr så måste de väl ändå räknas som traddition:
Nämligen blir bjuden på mat hemma hos mamsen. De är ingen svår traddition att skapa för hennes mams hon kan de där med att laga mat- lovely =)!

Idag lunch jag med Maria, alltid kul när man hinner få in lite kvalitetstid på dagtid =).

Imorrn ska jag träffa Leona+mamma & på torsdag hoppas jag få träffa Ludwig+mamma.

Ronny har blivit lurad av en telefonförsäljare, han har köpt på sig mobilt bredband- jag är arg, jag vill inte ha någon jädra dingla i min dator jag vill ha bredbandet som vi har i huset.
Han säger att jag får ha de då men nu blir mitt internet helt plötsligt dubbelt så dyrt mot tidigare eftersom jag måste betala de själv för han måste betala sin jädra dingla.
It sucks, jag avskyr telefonförsäljare.
Vi ligger inte riktigt på samma nivå jag & Ronny när de gäller sånna... jag kastar typ på luren i örat på dem när dem ringer, medan Ronny inte nog med att han väljer att lyssa på vad skit de har att erbjuda, han köper de också...
de måste med o göra att han blivit student, ständigt på jekt efter att minska sin månadskostnad ;).

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0