Chic chic chic

Första gången på typ tusen år som jag äntligen vunnit i de förbanskade chicago =)))))).

I helgen har jag varit på mat och ridläger i Kalvänge.
Jag är mätt som en plätt efter både jul och nyårsmat, för de var de faktiskt.
I fredags när jag kom upp fick jag typ ett litet julbord & i lördags blev det gratinerad hummer till förrätt- de kan vara blande de bästa pappa lagar!

Nu börjar vardagslivet på riktigt igen, inga röda dagar förrän i slutet av april när det är påsk- suck.

Träning och jobb och bebisgos blir fokus den här våren, och så självklart det lite mer hemliga projektet! 

Nu blir de gos med mannen innan ett tag i soffan innan de är läggdags. 

Puss & Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0