Underbara Barcelona

Ila, Henrik, Ronny och jag tog en weekend till Barcelona i september, de va bara sååå bra!!!
Gaalet bra shopping, jag hade kunna shoppat i dagarna 3 men (som tur va eller otur eller tur...;)) så pallade de övriga tre inte min shoppinghysteri utan jag fick nöja mig med en dag och sen var de siteseeing, stranden,sangria, tapas, häftiga byggnader, bada, cava och ännu mera stranden och ännu mera taas... och vet ni va, de va inte fy skam de heller ;)!

Marknad vid La Rambla:













La Rambla:







Jag & Ila shoppar & grbbarna ja dem har semester...


Ett av Gaudis alla verk:


På väg mot den magiska fontänen:




Framme =):













Super god middag bestående av Paella & Cava i väntan på att de ska bli mörkt ute...







Sen var de dags för den Magiska fontänen att köra igång med sin sång och dans- amazing:












Laddar upp med en frukost under naranja träd inför beachen & lite siteseeing:































Byggnader =):








La Sagrada Familia:




















Bästa Tapasen jag ätit:














Myser på på uteserveringar ända in på småtimmarna:




Mot playan en sista gång:








Dit åker vi igen!

Puss och HejDå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0