Nu stuntar jag i det här....

Nu skiter jag i dehär med att fösöka komma ifatt.
Jag låssas att jag ligger i fas & bloggar i "nuet" igen =).

Möhippa & bröllop i augusti.
LillBibs kom till värden 23 oktober.
Begravningen förra helgen.
De är de stora grejjerna som hänt i höst.

Nu tillbaka på ruta ett & allting knns i fas =) äntligen!

Så här kommer lite up date från helgen.

Fredag betydde halvdag. Jag hade tänkt ta heldag ledigt för att göra av med mitt komp innan jag slutar, men istället blev det nästan heldag på jobbet - suck. Men nej inte riktigt. KL 14 kom jag ifrån =).
Då åkte jag & Ronny till M & D för att hälsa på deras tillskott & äntligen få träffa den lilla filuren som vi så länge väntat på.
                          

                          
Sen hem & laga middag bara jag & Rompen. De va mysigt, inte igår vi satt hemma själva en fredagkväll med en flaska vin & bara hade fredagsmys. Tyvärr fördelads inte flaskan helt lika utan jag drog i mig det mesta själv & vart rund om fötterna. (Inte lika illa som för dig Jessica ;) ). Sen drog vi ner till Sofie & Robban & spela kort halva natten. Tvättiden kunde vi bara fetglömma som vr bokad till lördag morgon.

Lördag äntligen en lördag hemma. Städning stog högst på schemat. Åkte & köpte lite nya blommor & gjorde lite fint. Sen på kvällen gick vi ner till Sofie & Robban  igen & laga middag med dem tillsammans med några mer av syskonen. Sen spela vi spel halva nattten igår också =).

Söndag, tagit en promenad i de härliga vädret & så har vi varit över till uppsala & Carro & Micke för födelsedagsfika. Nu är vi hemma igen.
Tror helgen får avslutas med Beck på TV.

Puss & HejDå 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0