Lite mer än så

Igår var jag under hela centralstationen och gick runt med hjälm, det händer saker där nere som resenärerna är totalt ovetande.
Häftigt att se.
Hela centralstationen grundförstärks så den inte ska sjunka. 

Efteråt hamnade vi med varsin öl (läs strongbow för mig) på bishop innan vi fick trerätters med tillhörande dryckpaket (dvs tre glas vin + avec) på Stockholm Fisk, kan va de godase jag ätit!

Sen drog vi upp i sky baren på radison och då åkte skumpan och drinkarna fram.
Jag blev klapp kalas, och idag mår jag som jag förtjärnar!

Jag hade tusen planer för idag men de går inte som jag har tänkt mig.
Jag har inte kunnat bocka av en punkt än och halva dagen har redan gått.
Punkt 1- ta fram & hänga upp aventsgrejjer.

Sen vill Ronny att jag ska hänga med honom till Bromma Blocks, är det inte så typiskt att när han för en gångs skull, jag skämtar inte om jag säger att det har hänt max en gång till på över 6 år, vill åka och shoppa, ja då ska jag mås som en urvriden disktrasa.
Bara att försöka se glad ut & följa med. 

Ikväll blir det mys med människor jag tycker om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0