Key Please!

I vanliga fall så brukar saker försvinna för mig, de är liksom vardag på något sätt, att jag ska drabbas av minst en hjärtattak per dag... 
telefon -den försvinner i snitt ca 5 ggr per dag & R är lagom imopnerad över att få ringa efter den varje kväll och så visar det sig att jag typ håller den i handen. De hände för övrigt i veckan när jag pratade med Carro & så helt plötsligt hörde hon att jag svor & leta över någonting & fråga efter vad- då kom jag på mig själv ,
nycklar, passerkort, busskort, klockan, lilla kameran, betalkortet... men så vips så dyker det bara upp igen.
Oftast har de gömt sig i väskan, trots att jag vänt upp och ner på den 10 ggr innan.
 
Men den här gången är de på riktigt, jag har sullat bort mina nycklar... dem är ingenstans!
Jag har letat överallt men dem finns inte!

TYPISKT =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0