En Jungel

De har inte riktigt gått in i mitt huvud än men jag jag ska ju faktiskt byta jobba snart.
Och när jag tänker på det så får jag lite halft om halft panik.
De är inte bara att gå från ena jobbet en dag till det andra nästa dag.
De är en jäklarns massa saker som ska fixas med och jag har inte börjat med en grej än.

En av de saker som börjar kännas högst aktuellt att fundera på är en ny mobil.
Min nuvarade ryker, inklusive abonemang. 
De har varit himla skönt att bara få en mobil, använda hur mycket jag vill när jag vill och så bytit ut den såfort den börjat krångla eller *host* åkt för många gånger i marken.
Jag har retat Ronny många gånger för hans fula, klumpiga, omerderna med vttentäta och stötsäkra mobil.
Känske inte skulle göra de för egentligen är det en sån jag själv skulle behöva.

Den enda nackdelen har varit att vi inte fått välja modell själv utan vi blivit tilldelade någon klassisk modell.
Men frågan är om de verkligen varit en nackdel, för nu när jag börja sätta mig in i och kika efter en ny så har jag upptäckt att det är det faktiskt är en enda stor jungel.
Vilken sort ska jag välja?

Ipone, samsung, htc, nokia eller sonyericsson
hightec eller klassisk prata mobil?
abonemang eller kontankort?

den här eller den här
källa                                                                     källa

HJÄLP!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0