Älskade Bäret

Vilken mysig kväll jag fick igår. Men vad kunde bli annat när jag fick vara med 2 av mina älskade..
Annica & jag lagade mat & grejjade till att våra pojkar kom hem från sina jobb, sen mös vi alla 4 framför idol.

Vi hann ta kort på Bäret också, älskade Bäret som vi längtar efter dig nu




& ås jag fick en pressent, en sån här:

gissa om jag blev glad =)

Idag är jag ensam hemma, Mr jobbar. De är så skönt att få vara de ibland.
Jag har gått morgon prommis, ätit frukost framför tvn, städa lite, pratat i telefon, varit i Jakan på systemet, & shoppat.. vad ska ni få se sen, och nu ska jag måla lite tavla innan jag börjat på middagen som vi ska äta ikväll.

Puss och HejDå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0