Nu så

Känns som det är dags för en uppdatering.

Fredag 23/4: Jobbade, efter jobbet hämta Ronny upp mig & så åkte vi till solna & Nikes provutförsäljning, allt var huuur billig som helst. För mig blev det inte så mycke trots de, en sporttopp, ett par träningsbyxor, ett turkost träningslinne & en tröja, Ronny gick däremot ut lite hårdare, tror han köpte 5st fuktions t-shirtar, shorts, byxor, & löparställ =). Allting av vi 1200 spän för tillsammans.

Lördag: Ronny & jag åkte & beställde nya soffan & nytt soffbord =), nu längtar jag ännu mer till juli...
Sen var det äntligen dags för Bounce i globen =). Jessica kom ner med några kompisar så vi började med att gå på stan en sväng & äta lite eftersom showen inte började förrän kl 20. Jag hittade en klänning till diplomeringen.
"The last show" va superbra, helt otroliga var vissa av numren, jag fattar inte att en människokropp kan åstakomma sån jäkla spänst & styrka, helst sjukt!
            





Söndag: Mamsen fyllde 55 så jag & Rompen tog Blixten upp till västmanland & firade damen ;). God mat som vanligt & god tårta(förutom babanerna uppepå).
Hoppa båda hästarna hann jag också  med =).














Måndag: Jobba & träna, sen va dagen slut =(
 
Tisdag: Jobba, sen kom Joel ut & sprang med mig.

Onsdag: Jobba & träna

Torsdag: Mötte upp Annika efter jobbet, tog en sväng på stan & njöt av vårsolen på ett fik =).

Valborgsmässoafton: Åkte till Jenny & Fredrik i bromma för en skön kväll med grillpremiär, vin & spela spel =).















1 Maj: Åkte & beställde en skänk som inte heller kommer förän i juli =(, städade & försökte få nån ordning här hemma. På kvällen kom Ronnys bror med familj över på fika & prata husplaner =).

Idag: Mera städning & fixning här hemma.

 


Lotta & Joel kom & åt middag & umgicks. Tog en prommis till sjön & åt glass =).
Very nice eftermiddag.

Ser fram emot veckan med träning & Fotokurs =)))), men även att nedräningen till New York snart kan börja =).
& dessutom: Välkommen VÅR, du är så önskad!!!!!

Puss och HejDå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0