Home sweet home

Nu är jag hemma från New York.
De var en helt fantastiskt weekend!
Stora byggnader, underbara människor, massa taxibilar, goda drinkar, ljuvliga cupcakes, bra site seeing, skit bra föreläsningar, cool kyrkupplevelse, grym shopping, oslagbar helikopter tur, flottig mat....
Jag ska skriva ett alldeles eget New York inlägg, men de blir inte idag.
Jag är helt slut efter denna intensiva helg med alla intryck och hållingång så gott som dynget runt i 4 dygn!
Tidsomställningen går sådär, idag somnade jag på jobbdatorn & vaknade av att de pep i tangentbordet...

Ska försöka packa väskan inför helgen nu för då bär de av till landet & packa kameran inför morgondagens kurs med Carro =). Sen bums i säng för att få nån ordning på dygnet igen.

See you

Puss och HejDå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0