Heeelloooo

Hej hopp gummisnopp, här kommer ett inlägg från en strssad kvinna..

Sen sist har de varit fotokurs i Uppsala med Carro- den va toppen bra & när jag kommer hem från NY är de dags för del 2 =). Annars har de mest varit jobb & mer jobb, vi har sjukt mycket att göra just nu, känns som om alla har satt upp nån slags deadline innan resan....
I helgen lifta jag med Joel upp till Fagge & var hästvakt hela helgen, I love it, en hel helg helt ensam i stallet med mina två älsklingar.
Lyckades äntligen pricka in en helg att träffa Marchus & hans lilla Sanna & Kim också, de va på tiden & de va så kul att träffas efter typ 3 år. Nu har vi iallafall tagit i hand på att skärpa till oss & ses oftare.
På söndagen liftade jag hem igen, den här gången med Annika, de är perfekt att lifta med sina bästisar för då går resan så mycke fortare + att man hinner prata en massa skit =)!
När jag hade blivit avsläppt åkte jag & Ronny till tattargallerian, vi köpte fördelsedagspressent åt Sofie & så klippte sig äntligen MR =)...han har sett ut som en murvel i några månader nu..=).
Han köpte även ett par nya jeans & när vi kom hem så upptäckte vi att de var eksakt lika sana som mina fast herr då förståss, så nu satsar vi på att hitta lika dana tröjor & skor också, nån som har tips?
Sen hem på kalas & fira Sofisen innan de va dags att sova.

Igår va de dags för min & Carros ansiktsbehandling igen, underbart skönt, vill aldrig att de där timmarna ska ta slut.

Nu tvättas de & så dags för packa samtidigt som sinatra skrålar ur högtalarna & SATC är påslaget =),
Jag håller på att komma i stämning & känna in känslan att jag snart går där bland alla skyskrapor & gula taxibilar i The big apple =)



Puss och HejDå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0