Tröttis

Igår var det Portvinsprovning och middag med jobbet. De va gott med Portvin, himlans gott..... de va mindre gott imorse kl 05.00, de va såå nära att allting sket sig då, men de gjorde inte de =). Men sate vad trött jag har varit idag, så nu skriver jag klart de här & sen blire bums i sängen för att komma i rätt rytm igen.
Imorrn kommer tapeterna in till butiken så då ska vi iväg & titta på dem & hoppas att dem känns okej, jag orkar inte leta mera.
Imorrn är de Våffeldagen också, vi har ätit våfflor varenda våffeldag & den tradditionen kan ju inte brytas, så vi får se vad som hittas på. 
Ska träffa Jenny efter jobbet också.

Snart är de Fredag- de ser vi fram emot....
Snart är de även Söndag- då är de dagen D på riktigt & de vet jag inte riktigt om jag ser fram emot lika mycke....
mer säger jag inte än. Jag håller på att ladda mentalt för fullt..

Natti Natti

Puss och HejDå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0