Nu så

ska jag äntligen få ihop ett litet inlägg...

Uppdatering om förra veckan:

Måndag, då hände inget speciellt, body pump efter jobbet och just ja, min älskade lilla bror fylle ju år, men han firade vi på söndagen. O så började ju äntligen Hollywoodfruarna igen ;).


Tisdag, en inplanerad middag med sweung gänget var planerat efter jobbet, men jag blev inkallad på möte av vd,n som beordrade oss att jobba över både tisdag & onsdag efter nytt underlag & som kompensation få betald övertid och bli lediga halva tordag & hela fredag med full betalning, så Tapasen var bara att glömma tyvärr & jobba över kan vi istället tala om för jag var hemma kl 22.00 på tisdagkvällen, tillbaka på jobbet kl 07.30 och var hemma igen kl 02.00 på onsdag (torsdagnatten), sen tillbaka på jobbet kl 07.30 igen på torsdagen & sen hemma kl 15.00. Då visste jag knappt vad jag hette längre.
Så trött!!
Packade väskan, åkte till V-ås för att lämna datorn hos brorsan, fick 2 koppar kaffe & sen vidare hem till mamms & papps. Sov, myste med dem, myste med katterna, myste med hästarna & red & sov lite till innan jag var människa igen. 
Åkte hemmåt igen på lördag efter ytterligare en ridtur i underbara SOLEN!
Myste med Ronny framför melodifestivalen, eller ja försökte iaf, han är sådär intresserad av at titta på den =).
   
Söndag, vakna tidigt, åt frukost framför tv:n, åkte iväg & kolla på tapeter, fick beslutsångest, åkte till indersport, fick storhetsvansinne eller egentligen inte, de va verkligen välbehövligt, köpte 2 nya jackor, nytt underställ, och ny träningsväska, åkte till ikea & åt lunch- va lika äkligt som vanligt, varför kan inte ikea lära sig att krydda maten?!

Jag trodde att promenaderna skulle vara de som gjorde mig till en zombie i veckan, men de gick överraskande bra. I måndags och tisdags vaknade jag före klockan ringde, de som hindrade mest var isåfall isen, i vanliga fall brukar de ta 50 min, men nu när de är så isigt så tar de en timme, men snart så hoppas jag att de bara tar 50 min igen. Jag vill ha vår & sol & värme & barmark NU !!

Puss och HejDå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0