Nedräkning

Helgen har varit i firaranda!

Igår åkte vi till Uppsala för att fira Carros födelsedag och husköpet =).
Vi gick ut & åt på kök kött & bar, de blev en liten story i sig med obokat bord & en plånbok på vift, allt löste sig iallfall himlans bra & Ronny åt sniglar till förrätt förförsta gången i sitt liv.... fy f-n jag skulle aldrig!!

Idag åkte vi från Uppsala till Västerås för nästa födelsedagsfirande, lillebror blir stor!

Nu är äntligen födelsedagarna över för ett tag. Blosockerhalten är i topp dvs. på tok för hög & fläsket har lagt på sig alldeles för många kilon.
SÅ imorrn börjar de nya mornarna för mig, vardagmornarna ska jag lägga till så de inte blir några missförstånd här... de är nämligen dags nu att göra något åt de här förbannade lösa äckliga kilona som satt sig som en darrig chokladpudding eller nae fetblek är jag också så mer jämförbart med darrig vaniljkräm som hängt sig fast kring magen & ansiktet.
Kl 05.00 varje vardagmorgon till en början fram till N.Y resan ska jag upp & gå mitt varv på 50 minuter & äta gröten vareviga morgon. Nog i fasiken ska de väl gå bort några kilon då iaf.
Fuska blir de inte på tal om för nu har jag bestämt mig!! BodyPumpen ska självklart också stå kvar 2-3ggr i veckan.
Jag känner mig pepp men jag vet hur mycke jag kommer ångra detta när klockan ringer imorrn bitti, usch jag kommer dööö, skulle behöva nån snäll människa som kommer & tar mig upp ur sängen för jag vet att de kommer bli de värsta att klara av, jag skulle behöva en såndär klocka som kalle anka har på husvagnssemestern...

Sovdags nu för att kunna klara det här!

Puss och HejDå

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0