MatSjuk

Som nybiliven 26-åring gick veckan som en dans enda fram till torsdagen.... där vart de stopp.
Eter lunchen så började jag frysa mer & mer, känna mig konstig i kroppen och illamående. Jag hade räknat med att sitta över några timmar för att hinna bli klar till fredagens deadline och hade absolut inte tid att åka hemmåt så jag fortsatte jobba på. De gick bra ett tag, sen började jag må så illa så jag inte riktigt kunde konsentrera mig längre, provade de mesta, äta, dricka vatten, vila, alvedon... men de funka inge fint. Tillslut kände jag att om jag rör mig en meter nu så spyr jag, så åka hem va ingen idé att ens tänka på... jag rörde mig en meter & fick tillbringa en stund på jobbets toa.... Fy va fruktansvärt hemskt de är att spy sådär mycke. Jag gör de inte i första taget & fick flashbacks sen den tiden jag alltid kräktes i bilen när jag va liten...
Jag kände mig mycke bättre & bestämde mig för att jobba ett tag till. feber hela natten sen kändes allting bra igen. Men de va inte riktigt bra för under hela fredagen kunde jag inte äta, inte förän på kvällen i Bålsta kände jag mig bättre. Ronnys pappa fyllde år så vi var där & åt middag & bowla. De gick iaf bra för en gångs skull =).

Lördag sov vi riktigt länge, åt frukost kl halv 1 tror jag , kanske inte ens får kallas frukost då ?!
Sen åkte vi på fest hos Melissa & Daniel. 

I söndags tog vi de lungt & sen åkte på bio & såg Shutter Island, den va bra!

Igår hade vi en jättebra kväll med Lotta & Joel på restaurang & idag ska jag tvätta & börja kolla på sex and the city boxen =)!

Har så mycke som jag vill göra men aldrig hinner med & så mycke som behövs göras som jag heller aldrig hinner med. Tycker alla borde få sig en gratis vecka om åter till att bara göra sånna saker, en sportlovsvecka för "vuxna", vilken dröm de skulle vara!

Nu är de Mars & de betyder att om bara 1 månad är de VÅR =)- sug på den karamellen!

Puss och HejDå

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0