Fredags Mys

5e dagen i rad jag gick upp kl 5 & 5e promenaden avklarade, det ska bli helt underbart att få sova ut imorrn, men fortfarande går de förvånansvärt bra, jag bara väntar på bakslaget...

Bönan har kommit hem från Thai & äntligen ska jag få träffa henne, känns som evigheter sen. Lite matlagning, mys framför let´s dance och solsidan så klart (bästa på länge) och så lite rivning av tapet, känns som en mycket bra fredagskväll, kan den här emiddagen bara gå väldigt fort nu, de tror jag den kommer göra för jag har ganska mycke att ta tag i =).

ps, tapeterna va slut & kommer in på onsdag igen & nu har jag börjat tvivla på om den ens är fin...gaaah va svårt de ska vara att välja då! Jag hittade en från Boråstapeter igår som jag gilla men vet i 17 hur jag ska göra...

    VS

 

 

 Puss och HejDå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0