Ett litet lunchinlägg

Har precis ätit min kycklingwokmedchashewnötterochrödcurry låda som jag gjorde igår. Wok är någonting som ständigt återkommr i våran lilla familj. De är lätt att göra, de går snabbt och de är ju för himlans gott & lätt att variera (fast vi varierar sällan, de blir mest jämt kycklingwok med rödcurry varianten).

Vi va & storhandla igår, de är alltid lika kul när man öppnar kylskåpet på morgonen & de är fullproppat med massa god frukost, tyvärr så får jag ju bara äta gröt & ett ägg om mornarna nu, men jag blir iallfall glad av att de istället för en gammal svettig ost & en halvrutten paprika, & så snart är de ju helg, då får jag också välja vad jag vill.


Jag köpte två par skor igår också- sommarskor, sånna med bara massa remmar. Kunde inte låta bli, de va på de här skopunkten som alltid har så billiga skor.

Nu är mitt lilla luncginlägg slut & dags att jobba på så jag kommer härifrån nångång för ikväll ska vi köpa tapeter =)!

Puss och HejDå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0