De är inte lätt..

..de här med tapeter.
Jag hittar massa massa fina, men så finns de massa MEN:

1: Vi lyckas på något sätt bara tycka de tapeter som kostar runt 1000:-/ rulle är snyggast, vi behöver 11 rullar, men de pengarna tycker vi inte de är värt att lägga på bara tapeterna i den här lghten.

2: Vi hittar massa tapeter med superfina möster men vi kan inte ha för mycke mönster i de här rummet eftersom de är så stort & de blir liksom för mycket mönster med massa mönster, ja om ni nu förstår och de finns ingen bra vägg att göra en fodvägg av & dessutom är vi trötta på fondväggar.

3: Vi hittar massa tapeter med superfina färger men vi är lite fega & vill ha ljust & tar in färgerna på kuddar & sånt ist.

Här är några av dem:

 
 

 

 

 
 
    



Den här här under tycker jag är fin och den skulle kunna passa, men den känns för mycke sovrum och är för lik den i sovrummet så de får bli.....


.....den här:


hoppas den blir bra =)!
Jag får nöja mig med tapetprover & göra tavlor av några av de andra.

Puss och Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0