Snart...

Snart ska jag bli bättre på att blogga igen, för
Snart har jag semester...
Snart har jag inte hysteriskt mycket att göra på jobbet...
Snart har jag inte en skitluktande toalett hemma som måste priorieras...
Snart har jag inte datarummet fullt med grejjer längre...
Snartär vardagsrummet fixat med nya möbler...
Snart är ballkongen städad och fin...
Snart är alla fönster tvättade...
Snart hinner jag träffa min fina vänner på dagtid.....
Snart är förådet i källaren rensat...
Snart är tvättberget tvättat...
Snart har jag beställt ett nytt objektiv till kameran
Snart är hela lghten städad...
Snart är alla inköp till rökeritet gjorda....
Snart är kylen full med mat....

Detta är vad jag har pysslat med den senaste tiden & snart, snart är listan faktiskt helt avprickad & då har jag massa tid för bloggen igen =)..

Puss och HejDå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0