Kaos

Just nu råder kaos på kopparvägen. Ingen toa, inget vatten i handfatet, inget badrumsskåp, skitlukt i hela lghten, grejjer över allt & mitt upp i allt så får jag även ett sms om att våra möbler har kommit!!
Nu liksom?? dom skulle ju komma veckan efter midsommar.
Men jag är är inte bitter över de, de är ju fantastiskt bra att sakerna kommer 2 veckor för tidigt, de hör ju inte till vanligheterna direkt =), & äntligen kunna få lite ordning i vardagsrummet. Blir till att lägga om planeringen lite bara så ska de nog gå.

Idag ska jag shoppa färg & köksskåp till landet. De blir målning & golvläggning blandat med bröllopstittade i helgen.

Här ska ni få lyssna den bästa låten på länge- I Love it!!!



Puss och HejDå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0