Uppdaterings dax!

Förra veckan var 100% hålligång från morron till kväll minst sagt...
Tisdag emftermiddag åkte jag & Thesen till söder, gick lite på stan & sen in på koh phangan & skulle äta. Va som vanligt fullt så vi satt upp oss på listan & tog en "öl" sålänge. Pratade en massa & sen fick vi ett bord.
Vi bestämde oss för att prova något annat än de man alltid tar på thai restauranger (typ kyckling med cashewnötter eller kyckling i röd curry =) ), vi tog stark biff med koriander. Första tuggan va super god & andra också, sen sket de sig. De va bland de värsta jag ätit tror jag... de smaka stark varm blöt hund alltså som blöt hund luktar... haha vi kunde inte äta upp ens en gång! Aldrig mer koriander!!!
Eftersom vi fortfarande va lite hungriga så gick vi till ett café & tog en fika, satt där ett par timmar innan de va dags att åka hem & sova. Vi blav as illamående båda två på tbanan, jag har ingen aning om de var av koriandern eller om de var av chokladbiskvin vi tröck i oss... men jag tror garanterat att de va koriandern.... ;)
 
Onsdag skulle jag & Thesen ha tränat efter jobbet men de sket sig =(, vi var inte klara inför skicket så de blev till att jobba över  i 8 timmar!! 01.23 var jag hemma från jobbet. De va inte så kul när klockan ringde på morgon sen i vanlig tid, jag ställde om den en timme =).

Efter jobbet mötte jag upp mamma på stan. Vi gick & tog en fika med Thesen sen hem & åt lite kex & ost & lite vin & sen läggdags.
Fredag morgon, ner till tåget som va inställt- de hör till vardan nu för tiden, mamma hade brottom så vi tog en taxi ist, skulle jag kunna göra varje dag =), himlans bekvämt, speciellt när SL betalade allting.

Fredag em mötte jag upp Lotta på stan-äntligen va så länge sen vi sågs, drog en vända till hm, gina & hemköp. Hem till odenplan & gjorde tacos =) å de va så gott! som alltid + lite godare =).
Hade en mysig kväll i nya soffan mellan Lotta & Joel!

Lördag in till stan & möta upp Zandra. Fikade på sveriges sämsta waynes- måste ha vart de! Stackars människorna som jobbade hade noll koll, noll strategi  & massa folk- då kan de inte gå annat än på tok!
Aja efter en timme hade vi båda iallfall fått våran bagel som vi fick tillverka själva... !
Letade bikini till Z eftersom hon barra sädär fick för sig att dra till Thailand & värmen.
Sen mötte vi upp Annica. Gick till en italiensk restaurang & åt. Maten va supergod & servitrisen va ja va ska man säga....annorlunda =) eller kanske bara italiensk, jag vat inte riktigt.
Tog en vänta till puben innan den lördagen va slut =(.

              

Söndag- upp & möta Jenny & iväg på Formex mässan. I love it! Den va så bra. Till nästa år ska jag starta en egen firma så jag också får handla! Eller så gör jag inte de för då kommer jag ruinera mig två gånger om! De fanns ALLT & lite till!
              
Hem & gjorde middag med Skrutte som jag knappt sett på hela veckan, myste i soffan resten av kvällen.

De va den veckan de, nu dags för en ny som jag också tror kommer flyga fram. På jobbet två dagar bara sen kurs ons-fre.
Uppsala på lördag

Puss & HejDå

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0