Gefle

Förkyldare än få men nu hade vi ju äntligen fått tummen ur efter 4 år & jag ville så mycke, därför rullade blixten upp med mig & Ronny för att hälsa på Ila & Henrik i Gävle. Vi fick paj & drack lite vin innan vi däckade alla fyra =). Skulle föresten sova på en "mardrömsmadrass" de gick som alltd hål, den här gång innan vi ens han lägga oss på den, men med en supertejp så lyckades vi & kunde hör & häpna utan problem sova på den två nätter i rad, men dom är mina ovänner för alltid tydligen... ;).

Lördagen hade vi från början tänkt att åka till kungsberget & åka skidor men av 1: min förkylning & 2: de var -18 grader ute så bestämde vi att de får bli en annan gång. Istället packa vi på oss allt vi iprincip ägde & åkte ut till stugan i forsbacka, njöt av solen som tittade fram & grilla korv.
Sen hem värma oss, göra oss i ordning för middag på restaurang och sen biljard.


Söndag-sov länge, fick severat en god frkost,såg reprs på robinson,hemfärd & sen inte så mycke mer.

Puss och HejDå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0