Fullt upp

Fullt upp både på jobbet & efter jobbet.
Förra veckan gick som tåget, jobba mest hela tiden tycker ja.
I fredags gick Maria Jenny och jag på en liten aw. Först till peppar & tog ett par "öl", sen gick vi vidare till caliente & åt tapas & drack cava, sen gick vi till tiki & drack drinkar & åt efterätt- en himlans bra kväll hade vi!


Lördag & de bar av till brorsan & cicci i V-ås för en liten fika, supergoda muffins hade dom gjort.
              
Sen åkte vi vidare till kolbäck för middag hos Malin & Henrik tillsammans med 4 till. Kameran dog så jag fick inga kort =(, men de va kanske lika bra ;).

Söndagen inget speciellt, jag & Rompen var till stinsen en sväng & så barkarby för han skulle köpa ny telefon.
han missbrukar nämligen mobiler, jag har haft 3 sen vi träffades han har väl haft sådär en 10 st =). 

Igår när jag skulle boka passet var de Fullt!! redan vid lunch, de brukar aldrig hända, typiskt alla nyårslöften. Samma vissa varje år & så börjar de droppa av i sådär början av februari igen, jag längtar till dess!

Den här veckan är smök full, lika så alla helger fram tom. den 13e mars & då är de bara ett par veckor kvar innan VÅR =)- wiihoo. Fast jag gillar verkligen vintern & de här har varit den bästa på länge! Kallt+snö=♥

Nu är rasten slut & jag lär jobba ihjäl mig om jag ska hinna träffa Thesen idag- stot skick imorrn!

Puss och HejDå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0