To Do ToDay

Ikväll blire lite pyssel här hemma inför helgen, ska boka biljetter till Mamma Mia också =), äntligen äntligen ska jag få se den, äre nån som är sugen att följa med mig & Annica så hör av er, den går i Oktober.

Om jag hinner ska jag sätta mig och beställa hem lite kort också, de börjar blie väldigt dags för de, ligger över 4000 kort på datorn nu som vill in i album, alla får inte komma till album men några iaf =). Köpte ett fint album i Thailand som jag tänkt & sätta in Thailandkorten . men de har inte hunnit bliva av än...

Ska försöka hinna se några avsnitt av satc också & så vill jag se dokumentären om susan boyle också.... lär dra igång nu..

Hej hopp gumminsnopp

Puss och HejDå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0