Sedärja

Tänkte för en gångs skull ta mig lite tid att läsa lite bloggar. Jag har uppfunnit de här med bloglovin, sjukt bra, där kan man skaffa en egen inloggning helt gratis & så väljer man att "prenumenera" på alla bloggar man vill följa också helt gratis & så när man loggar in på sin sida så står de vilka bloggar som är uppdaterade & när dem är uppdaterade. Jag följer 20 stycken bloggar eller nae de gör jag ju inte för jag hinner aldrig läsa, men jag prenumenerar iaf på 20 st bloggar men eftesom jag inte läst en blogg på över en månad så var de över 100 nya inlägg att beta av!!!
De biii inge med de idag inte.
Jag har anmält min lilla blogg till bloglovin också så den som vill prenumenera, de är bara att klicka på den lilla blåa "knappen" med ett vitt kors i som ligger här i högerspalten under "länkar" så kommer man automatiskt dit =).

Puss och HejDå

ps, de där med Björn Rosenström gav jag ganska snabbt upp idag, de va bättre förr skulle jag bara kunna sammanfatta de hela med, men de va iaf kul att få sväva tillbaka i tiden lite ;) ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0