Måndag igen då

Ny vecka igen, fulmatat med saker som ska göras, på jobbet och hemma...

I fredag vart de lite sent på jobbet så jag & Rompen åt nere på "byn", åå byn de låter som Skbg, de är de också ...fast snäppet värre! 
Efter de åkte jag över till Annica en sväng & kolla åp let´s dance & gosa med Elvis!
         
Födelsedagsperioden har dragit igång...i lördags var jag med C till Trosa & firade Ks 30årsdag!



Cs tjej hitta de här taket på vägen hem =)


Igår på Alla ♥ dag fick jag äntligen bara vara hemma en hel dag. De va så skönt! Städa, tvätta & handla, inte så kul, men skönt när de  va gjort. Tacos på kvällen =)!
Vi brukar inte fira dagen någe specielt men jag fick en ask choklad av mitt ♥, han är söt, men de var tydligen en oskriven regel om att varje gång jag tar en choklad så ska han också få ta en, så man kan säga att jag fick en halv ask choklad =). Ronny fick ett lexikon av mig, fast i lördags!


Idag äre träning & bakning på schemat efter jobbet & så ska jag äta raggmunk för andra gången i mitt liv, hoppas verkligen verkligen att de inte smakar så illa som de gjorde första gången jag åt raggmunk nångång i mellanstadiet!

Puss och HejDå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0