LyxLördag

Sista dagen som 25-åring firade jag med lyx....

Dagen började med att jag & Carro åkte på ansiktsbehandling. Resan dit va iofrs inte den lyxigaste, försenat pendeltåg och isregn, men väl framme va de ju helt underbart, förutom porrengöringen, jag trodde mig ha ganska fin hud i ansiktet, men så slog hon på nån mega superlampa & lyste med & då vare visst kört, där hade inte ens en babyrumpa kommit undan ;). Hon tröck ihjäl mig, jag höll på att dö av smärta men oj så fint de blev ;), men tänk att de verkligen finns människor som jobbar med att klämma pormaskar hela dagarna...

Efter ansiktsbehandlingen gick vi till östermalmshallen & köpte lite ostar inför kvällen sen hem & åt hemmalagade hamburgare som Ronny & Micke fixade ihop.
Efter de tog vi en vända till stinsen för lite shopping & sen hem igen, vila lite & bakade de sista inför söndagen.

Vi klockan 20 åkte de efterlängtade skaldjursfatet fram från Hambergs med stora & små räkor, kräftor, hummer & musslor- SÅHÄäääR GOTT va de =). Jag skulle kunna flytta till Uppsala bara för att få närmare till Hambergs... =)

Puss och HejDå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0