Baka sig lite

Fy vilken pers, har bakat sen jag kom hem tills nu. Först bullar, för en gångs skull tog jag fram den där apparaten som jag har fått av mormor, å så hade jag i alla ingredienser & så på högsta växel, de va visst inte så bra, degen blev som en kulmp med klister som vägra jäsa...typiskt. Gjorde dumlekakor, dem blev kanske bra, har inte smakat än =), men hoppas & så var jag ju tvungen att göra nya bullar, som iaf jäste lite granna.

Säger man fettis-dagen eller fet-tisdagen? båda passar ju liksom in, idag har vi iaf fettat på jobbet, kom ett helt lass med goda semlor, jag som inte ens gillar semlor speciellt mycke åt upp en hel själv =).

Raggmunken igår va ju supergod, inte alls som min hemska smakupplevelse från skolan... så nu kan jag stryka en sak från min "tycker inte om lista".
Ketchup,
chips,
kalles kaviar,
öl,
russin,
messmör och
banan
kommer nog tyvärr aldrig strykas, de är och förblir äckligt i min mun,har försökt många gånger men huuh jag får rys längs hela kroppen när jag bara tänker på de. Tänk den jäkla gången Ronny sa åt mig att gapa & blunda & jag gör de & han stoppar in en banan i munnen på mig som var prepparerad med russin, kethup & kaviar, de va de absolut äckligaste någonsin, jag kan nästan kunna spy på stört bara av att tänka på de igen..

Sova sig lite kanske...

Puss och Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0