VillInteVillInteVillInte

Vara sjuk. Piss & skit också vad de är typiskt & tråkigt att vara sjuk.
Ibland när jag är sådär mitt uppe i vardagen med jobba & träning & matlagning.... osv. så brukar jag tänka på hur skönt de skulle vara att få bli sjuk nångång. Bara vara hemma & göra de med aldrig hinner annars. Fota, läsa, måla, städa ordentligt, pyssla, kolla sex and the city....
Tyvärr så funkar de ju inte på de viset.
Nu har jag gått & iblivit sjuk, så sjuk att jag inte orkar pallra mig iväg till jobbet.
Nu är jag hemma, nu har jag all den tiden att göra vad jag vill med, men vad hjälper de? Jag orkar inte göra ett skit. JAg blir bara frustrerad över att ligga här hemma & se allt som behöver göras.
Limma lister, städa, få ordning på kaoset som utlöst efter vardagsrummet, grjjer överallt, lägga ut sofforna på blocket, tvätta, laga matlådor...
vad tror ni jag har gjort? jag har tvättat en massa tvätt & jag har dammsugit sofforna, efter de va jag helt slut. Jag vart ju typ ännu sämre.
Så idag gör jag ingenting, för de är i nte värt de. Nu vill jag bara bli frisk så jag kan göra allt de där som jag bara kan göra när jag är frisk!!!!!

                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0