UppONer

I onsdags låg jag nästan hela dagen, igår låg jag hela dagen, idag har jag löpt upp o ner som en jojjo i sängen, ena sekunden tycker jag mig vara helt frisk, andra skeunden åkar jag inte ens hålla huvet uppe. Just nu har jag fått nå skit i benen, känns som växtvärk på någe sätt, men nu får de vara nog. Nu tar jag semester från sjukdommen. De här håller inte!
Jag har skickat iväg stackars hjärtat till hemköp för kylskåpet skriker av tommhet. Själv sitter jag här & kollar in körslaget från förra veckan, gråter & skrattar åt dem, tycker de är så gulliga alla körer.
Jag älskar Marie & vinner hon ska pengarna gå till djur som har de svårt- bästa bästa bästa ♥.
Mojje är ju så ursöt också, synd dem åkte ut!
Så har jag kommit på en sak, Ronny är så lik Niclas Strömstedt, tror han kommer se ut som honom om 20 år, han gillar inte när jag säger de, men de är väl inge fel på Niclas =).

Nu ringde de tjej & ville köpa ett vitrinskåp, jippi va skönt att bli av med dem =)


Nu tar jag semester från sjukdommen, de här håller inte längre!

Puss och HejDå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0