OrkarInteJobbaJustNuMåndag

Idag är de en såndär dag som jag bara inte orkar jobba, orkar inte tänka & orkar inte någonting.

När jag gick & la mig igår kände jag att de var något ont som sakta kom krypandes inpå min kropp & mycke riktigt, efter promenaden imorse fick jag värdens hostattaker & de gjorde så jäkla ont på högra sidan typ inne i halsen nånstanns... nu är de bättre i halsen med ontet men jag känner mig helt hängig, tung i huvet, tjock i halsen & inte helt hundra.
Orkar inte tänka på massa betongpelare, massa bärande väggar & nya schakt.
Vill inte bli sjuk nu, har ju massor att göra
Men vill verkligen att kl ska bli 17 så jag kan få gå & möta Carro & gå till salongen & bara bli ompysslad- kropp& ansiktsmassage. Kunde inte planerats lägligare.. =)

Nu ska jag kämpa mig igenom de sista timmarna!

Puss och HejDå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0