LångFredag..

KortFredag skulle jag vilja kalla den. Gick så fort =(, men vi har nästan tapetserat klart nu =).
Men mitt i allt fick jag panik, kom på att jag nog vill ha en fondvägg iallafall.... en vägg med silvergrå lika dan tapet. Ronny var inte lika nöjd över mitt infall. Riva ner de vi redan satt upp slipa på nytt eller bredspackla över de vi nyss satt upp. Men jag vill verkligen, de blir så himlans vitt där inne nu... Ronny tyckte jag borde förstått att de skulle bli väldigt vitt eftersom vi sätter upp en vit tapet ;p.
Jag har haft en bild i huvet hela tiden om hur de ska se ut där inne, men mitt i allt så kändes de bara som de måste hända nånting på väggen. Efte mycke velande fram & tillbka har vi nu bestämt oss för att sätta klart vitt i hela rummet, lägga in golvet, ställa dit alla möbler, tavlor & allt & Sen om de inte känns bra då, då får vi helt enklet göra om de då.

För en vecka sen var vi med Carro & Micke & åt på grek & sen kolla på kvarteret skatan på rival. De har jag glömt skriva. De va skit kul, jag älskar kvarteret skatan=), & även vissa scener som egentligen inte var så kul blev bara hur kul som helst. Folk skratta av varandra, en gubbe fick en såndär skrattattak som knapt går att komma ur & längst ut på våran rad satt en tjej & skratta åt allt hela tiden & hennes skratt var så kul så jag tror jag skratta nästan lika mycke åt de =).

Idag brände jag av halvmilen med löparskona på första gången sen jag vet inte när. De gick superbra, jag tror mina promenader har hjälpt till på traven för att klara av det. Så eter påsk nu ska fortsätta gå morgonvarvet & sen försöka springa de varje kväll. De är 5789m (mätt på eniro =) ) = nätsan 1,2 mil om dagen. Om inte de hjälper mig att få bort fläsket fram till sommarn så ger jag upp. hitills har jag bara gått ner 3 hg, Ronny försök trästa med att de måste vara muskler, de vill jag tro på så de gör jsg, även om de nog sig inte riktigt är så... jag fick tex. ett påskägg av jobbet i veckan som stått alldeles för nära tll hands....

Nu äre sovdag för imorrnbitt blir de tidig avfärd till Västmanland.

NattiNatti

Puss och HejDå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0