Bad hairdayS

Jippi, piggare idag. Uppe & styrt hela dagen, med slipning, städning, lite målning & lagt ut sofforna på blocket.
Men jag har tänkt på att inte gå ut för hårt så jag får ett bakslag & blir sängliggandes igen så jag har tagit lite raster med vila då & då.

Jag håller på att dö av längtan till tisdag. Då ska jag äntligen få ta itu med min motorväg eller tom. autobahn som vuxit ut, jag ser någe bedrövlig ut! Kan inte visa mig bland folk. Här snackar vi inte bad hairday här snackar vi bad hairdayS i ett halvårs tid! Men nu har håret fått vila tillräckligt.
Hoppas hoppas tjejen är bra.
Före & efter kort visar jag på tisdag.
Håll tillgoda med en annan fin bild tills dess



Ha en bra lördagkväll

Puss och HejDå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0