Äntligen

..har jag hittat en frisör som förstår mig, som kunde se vad som har hänt, som kunde berätta vad jag skulle göra, som visste hur hon skulle göra.
Äntligen har jag hittat en frisör att vara nöjd med och jag är så lycklig över de!
Jag behövde knapt säga vad jag ville för hon förstod vad jag ville & hon såg hur mycke som hade gått av och hur tunt håret är nu mot förr, att de har gått av mer på ena sidan osv. men de är nytt påväg tillbaka men de kommer ta tid.....

Nu är jag iaf nästan brunett igen och håret är kort som attan, men jag visst att de skulle bli så så jag hade förbrett mig på de mentalt =).
Jag är nöjd, de va de bästa som kunde göras av sittuationen.

Jag glömde ju ta ett före kort, men de va kanske lika bra de, allt såg bara förjäkligt ut....
här är iaf efterkortet:
                                  
I Söndags var Carro & Micke här & inspektera vardagsrummet, de är klartt nu men inga möbler. Sofforna är sålda och vi har inte köpt någon ny. Jag har inte hittat exakt den jag vill ha än, vet i huvet hur jag vill att den ska se ut så hoppas vi hittar en imorrn när vi ska på soffjakt =).

Idag har Jenny & jag dragit en veva på stan. Jag hitta exakt dem gardiner jag har letat efter- jippi. men jag köpte dem inte, jag ska vänta till allt annat är på plats. Från Himla kommer dem, de är de mest säkra kortet, finns de ingen annan stanns så finns de på himla. Där hittar ja efter alltid fina saker helt efter min stil.
Och som vanligt ska jag alltid hitta de dyraste, en gardin jäkel kostar 899 spänn & jag lär ju ha minst två! helst vill jag ha 4a för att kunna byta lite (hitta 2 färger som jag kan tänka mig) men nästan 3500 spänn för 4 gardiner, nae där går nog min gräns, jag börjar med två få se.... ;).

Köpte ett par nya skor, ett par löparbyxor, 2 nya örh

 

 

ängen, en ansiktstvätt & en kajalpenna. Lagom shopping på en lilllördag.

Nu sova!

Puss och HejDå

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0