I väntans tider

Sitter här på min "nya" arbetsplats trivs ganska bra & väntar på att få gå & köra ett pass BP, ska bli skönt efter den här svullhelgen.
De är de bästa med veckorna, att man har rutiner, fast de kan även leda till lite taskiga saker också om man lyckas få in fel rutiner... som jag lyckats med nu
Jag har lyckats bli fast i Färjan, Hollywoodfruar, Ensam mamma söker, Idol och Lyxfällan, de betyder 8 timmar tv i veckan på egentligen bara Shit.. Typiskt!! & dessutom börjar Stockholm-Arlanda snart också, som jag bara måste se.
Jag är en ricktig sucker för skiiit på tv.n. Tur för mig att jag har betämt mig för att inte följa varken greys, desperata hemmafruar, eller vänner... jag skulle bli fast framför tv.n för all framtid om jag inte satt stopp för mig själv. Sex and The City filmen tillät jag mig iaf se & jag älskar den! Dock kan tyckas att jag faktiskt skulle se på typ greys istället för färjan, men nu har de blivit såhär & då får de väl förbli så då. 
Ikväll äre Färjan & Hollywood & Håkan & Anna Anka & dom har sin egna lilla charm. Håkan är ju sjukt Blåst- sötblåst & Anna vågra stå för vad hon tycker & säger saker som hon egentligen har helt rätt i... sen att hon har lite knasiga värderingar & tankar om vissa saker är ju synd & Maria från v-ås är rätt skön hon också, men hon har ju iaf ett varmt hjärta!

På torsdag ska jag försöka komma iväg & köpa lite ny färg så jag kan få måla tavlor till köket, börjar krypa i kroppen efter lite förnyelse hemma igen. Vardagsrummet ligger riktigt illa (läs sjukt bra) till nu. Jag vill vill vill göra om de NU, men min kära man är inte lika etusiastisk som jag i den frågan & de känns som jag behöver en hjälpande hand därifrån... men med lite blinkande ögon & övertalning så ska de nog kanske gå.
Jag har en liten hållhake nämligen... ;) men de ser ut som om jag får vänta ett par månader till... 

Ser fram emot imorrn kväll, de var på tok för länge sen jag fick kramas med mina bästaste C & K
& ser fram emot onsdag kväll också för då blir de mera kramar med mitt älskade hjärta...

Tänk om man inte hade sina älskade vänner, vad vore livet då? 
                                                 
Puss och HejDå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0