En snabbis

Jag har så mycket att skriva men jag hinner ju aldrig =(!
Vill ha mer tid NU.
Får börja med att uppdatera lite igen tror jag, tur jag har min älskade kamera som kan påminna mig om vad som har hänt.
Den är ett av mina bästa!
Vissa hatar, vissa älskar, vissa skrattar & vissa gråter när jag jämt & ständigt stoppar upp den lilla apparaten i nyllet på min när & kära. Men kort är bland de bästa som finns tycker jag. De är kul att knäppa, de är kul att titta på dem & de är kul att skapa. Men jag kan gråta varje dag över att jag aldrig hinner sätta mig ner i lugn & ro & redigera & "leka" med bilderna i photoshop el liknande, för de är också såååå kul.
Den dagen jag blir lyxhustru ska jag inte göra annat än knäppa kort redigera & scrapboka...
De bästa av allt är när man kan sno åt sig pappas systemkamera med massa olika objektiv & bara fota & fota, jag tog så himla mycke fina kort i somras med den kameran & ska försöka lägga upp lite bilder från de nån dag när jag får tid.... & jag längtarefter fotokursen som också ska bli av när jag får tid....

Appro på min kamera så har de hänt något väldigt skumt med dem som gör mig sjukt orolig. Den ryker & luktar bränt när man tar med blixt. Trodde R skämta när han sa de första gången bara för han vet hur mycke jag älskar min lilla söta, men nea den började göra de för mig också & nu händer de med jämna mellanrum. Jag måste försöka komma iväg & lämna in den innan de är försent.

I helgen var jag häst & husvakt, de va LOVELY! Underbart väder & jag fick göra de jag älskar mest- Rida, pyssla & dona i stallet & framförallt mysa & pussas med älsklingarna!
             
              
De finns inget som är så harmoniskt & fridfullt som att umgås med hästar!
Fredagskvällen blev en kväll med Bror, varmamackor, Dirty dancing & kattmys. Alla änglar uppe i himlen lär vara glad nu...                                              
              

              
Tog Blixten till Norberg & tillbringade LördagsFrukosten tillsammans med Kotta på Elsas-mys.
        
Först räckmacka sen bakelse =)
         

Midagen- antagligen sista grillningen för i år =(, fick jag avnjuta med broder & cicci som också var hundvakt åt en urgullig liten figur..
          

& Lördagkvällen fick jag mysa med Ila & Henrik!


Tisdagkvällen var jag & Lotta i shoppartagen men utbudet var tooo bad =(, kontokortet gick allt annat än varmt. Ett nagelack, en tröja & en klänning var de enda. 

Idag har de organiserade kaoset börjat på jobbet, packning & städning för fullan muggar inför den stora flytten som ska gå av stapeln imorrn.
                                                            
Idag var de även chokladprovning med jobbet.... yummi till en början, innnan jag börja känna mig lätt kräkfärdig... men jag han skaffa mig en favorit pralin iaf. 
Lakritskola med havssalt= Sjukt God!
            
Imorrn kommer T & K & stannar hela helgen, åå va kul de ska bli.

Puss och HejDå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0