De va väl inge fint...

.. de inte, att man skulle till & bi förkyld.
Fasiken också & snabbt gick de å. I går kväll=nada, idag morse=ont i halsen, idag dag=snorbytta, idag kväll=frussen, hur ska de då vara imorrn bitti?
Men ska försöka lägga fokus på någe annat & inte känna efter så mycke. Jag hade ju min sjukdom i midsommar för 10 år frammåt så de ska inte bli någe av de här inte, så är de ju bestämt!
                                                
Lite friskare vart jag iaf av tapas, vin & mys fika med mina homisar. Idag insåg jag verkligen hur mycke jag har saknat dem, från att umgåtts varje dag i nästan 2 år till att inte setts alls på ett halvår. Nu har vi iaf bokat in ett nytt datum om en månad så de slipper bli på samma sätt igen. Då blir de hos C i Uppsala.
                                                        
Sist men inte minst, RIP Uffe Larsson.

Puss & HejDå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0