wwwiiihhhooooooooooooooooo

NYP MIG, jag så jag fattar att jag inte drömmer....
Idag är jag den lyckligaste i hela värden tror jag allt bestämmt.
Jag gjorde de tillslut och jag är så stolt över mig själv.
1 1/2 år har jag haft den här jädrans lasten på mina axlar, ångest, svett & tårar. Hopp & jädrar anamma blandat med uppgivenhet & nedstämdhet.
Jag la skiten på is ett halvår, men släppte de inte ur tankarna en dag.
Tog tillslut tag i de igen för att få ännu ett bakslag.
Sen kom den nya energin i våras då jag helt enkelt hade bestämt mig för att de var nu eller aldrig & jag la in den sista dödsstöten som äntligen gick hem!
Ibland är de bra att vara envisare än en åsna, de är den jädrans självdiciplinen som skulle behövas tränas upp & tas fram lite oftare när de gäller tråkiga saker!
Nu känns de iallafall helt UNDERBART!
Aldrig mer student alltid mer Ingenjör =)!  
            
Champangen, ja den kommer om två veckor, även om jag gärna hade velat & kunnat så är de ju trots allt jobb imorrn så jag håller på den tills nästa helg....
men helt utan firande blev de inte, han smita förbi thelins på vägen hem & snylta åt mig 2 favvosar.... ;) 
                                             
Efter kursen i fredags hoppade jag av i Sumpan på vägen hem för att tillbringa kvällen med värdens bästa Annica.
Vi gick & hämta pizza... ja trot eller ej! & så köpte vi godis & sist men inte minst en flaska vin. Vi hade en riktig myskväll med massa skvaller blandat med idol & självklart massa posande framför kamran så som bara vi kan ihop =). Sen bestämmde vi oss för att svänga loss lite på Garbo innan jag tog sista tåget hem.
Mycket nöjd med min fredagkväll =)! 
              
              
             
            
            
            
I lördags var vi på Linas 20-årsfest i Bålsta.
Mycke lekar blev de som vanligt, KUL =)!
              
              
                             
   
                          
                           
                            
                            
                           
                           
Söndagen gjorde jag inte så mycke mer än förberedde inför redovisningen.

Imorrn ska jag ta mig en tur efter jobbet & inhandla lite grejjer till mina tavlor som jag ska måla till köket, hoppas på att få ta en fika med Lotta också...

Puss & Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0