Tröttma

Ikväll lider jag av tröttma.
De blev en sent hem från jobbet, hade lite granna att kirra innan jag tog helg från kontoret. 2 dagars kurs i Revit väntar nu, ska bli kul.
Och imorrn får jag sovmorgon =)- underbart, kan ställa klockan en hel timme senare eller så ställer jag den på samma tid som vanligt och njuter av att jag kan ligga dra mig en hel timme utan att jag för varje minut som går behöver känna hur mycket jag måste springa till tåget och jag kan säga åt Ronny som jag alltid gör- "jag klarar inte de här hjärtat, jag vill innnnte gå upp, bara ligga kvar & mysa" & han då kan säga att jag får göra de istället för att få dra mig upp ur sängen--åå jag vill nästan att de ska vara morgon nu.
& de bästa av allt är att Ronny är ledig imorrn för han jobbar sent ikväll vilket betyder att hans klockor inte heller kommer ringa & väcka mig & han kommer ligga kvar sängen längre än mig. 
Jag ska nog ställa klockan på vanlig tid & ligga & kramas & pussas en hel timme, de låter som de bästa alternativet- de kallar jag vardagslyx ♥.
 
Idag har vi piffat till de lite på kontoret. MeJa, CaFt och jag var på IKEA igår & kirra lite nytt.
De är kul när man helt kan avvika fån sin vanliga stil och köpa något helt annat nån gång. Jag skulle väl aldrig för mitt liv få för mig att köpa lila, släta blanka ytterkrukor hem, eller en liten lila bolllampa eller ett par hyfsat fula ljuslycktor eller en lila blom"tavla" från ikea- now way. men till jobbet - hur gulligt som helst =).Som en liten färgklick i vardagen, blir glad varje gång jag kommer till min plats nu. 
              
              
M:s pilatesboll (läs nya stol) kom idag, dock utan pump, så de vara bara för oss att plocka fram dem stora lungorna & bålsa på. Efter ca 10 garvanfall & 5 nära svimanfall senare så var den lilla stolen på plats.
              
              

             
                           

Puss & HejDå
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0