Solo

Idag har jag målat klar min tavla...
Efter 3 timmar med Winnerbäck & färg på halva vardagsrummesgolet så känner jag mig nöjd. Den blev inte RIKTIGT som den bild jag hade i huvudet.. haha, tvärr har jag inte dom talangerna så jag någonsin kommer kunna få ner mina visioner & bilder på papper! Men den duger tills vi hittar något bättre.
2 kvar... dem få nog bli av nästa vecka!
              
De är kaos på tidningsfronten för min del just nu. Som jag nämt tidigare någon gång så lyckas jag alltid gå i fällorna när man får massa prenumeneringserbjudanden. Den här gången har de gått lite till överdrift känner jag tom. själv. För ett par veckor sedan damp de ner inte mindre än 3 st lika dana Plaza interiör, de behövdes ju inte riktigt kanske =). Dem måste iallafall tycka att jag är en extremt bra kund som har 3 prenumerationer igång på samma tidning. Samtidigt så kan man ju tycka att dem borde förså att jag är en virrpanna nummer ett som inte håller koll på alla mina lappar & kanske inte riktigt med flit har valt att prenumenera på samma tidning 3 gånger samtidigt, eller så gör folk kanske så, typ är osams om vem som ska få läsa den fört så de måste ha flera av samma... =)?!
Efter att de där 3 plazorna damp ner så kom de en ELLE och sen en Sköna hem också. Så nu har jag alltså 5 prenumerationer igång...inte helt nödvändigt eftersom jag knappt hinner läsa 1.
Snällt satt jag för ett par veckor sen & väntade på att 3 st nya nummer av Plaza skulle komma, men nae då kom de istället inget?!? Dags att ringa kundtjänst, visade sig att jag hade glömt & betala in avin, jag vet inte ens att jag fått nån eller några, men ok. Hon skulle iaf skicka ut Ett nummer av senaste tidningen och så skulle jag få en nya avi på en prenumeration
Tidningen kom med avin och den ligger & väntar på att få bli betald.... men så igår då damp de ner en Film från plaza.
För de första så hade jag kryssat i att jag inte ville ha filmen utran 1 extra nummer ist & för de andra så får man inte gåvan förän avin är betalad....
Då var de dags att ringa kundtjänst igen då. Då visade de sig att jag helt plötsligt har ett konto som har gått igång med 10 nummer kvar på, jag fatta ingenting, men jag tackar och tar emot. haha virrpannor ;)
              
Jesus vad klockan är mycke!!!!!!!!! Sovdags BUMS, solo ikväll =(... R jobbar natt =(.

Puss och Hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0