Inspirerad

Jag vill vill vill ha en till dag helg nu, jag vill måla hela dagen imorrn, jag känner mig jätte inspirerad & kreativ & då vill jag ju kunna ta vara på de, annars kanske suget försvinner & så blir de inga tavlor....
Jag var på panduro igår & jag skulle kunna få storhetsvansinne om jag inte la band på mig själv, men duktig som jag var så köpte jag bara 2 färger & två mallar... de värsta är att jag ska dit i veckan igen- med Blixten, så jag får hem de två sista dukarna (för stora & för jobbiga att släpa på tåget) & jag har redan nu skrivit en lista på 10 saker till som jag "måste" ha. Jag var ju så smart så jag tog med katalogen hem & efter att ha lusläst den så fick jag ännu mer ideér om hur jag vill att tavlorna ska se ut....Typiskt.
I övrigt har jag iprincip bott inne i stan, lördag med Annica & Åsa & idag med Jenny. Gillart
Min man sitter mest med huvudet nere i matteboken (han är så himla duktig & har den där självdiciplinen som jag inte har) och den enda tiden på dygnet när man får umgås med honom är när man får aggera lärare ett antal ggr per dag, men jag lyckades sno åt mig lite mis (läs mys) både i fredag & i lördags kväll.... tacos i fredags & film i lördags, tyvärr en dålig film ,men ändå, de va ju miset jag ville åt!

Jag fick en ny Mirandanalle & ett mirandakort i examenspressent min älskade kollega i fredags.
Jag blev så himla glad! En till till familjen.
              
Fredagstacosen: Ja ni ser rätt, R har banan i. BLÄÄÄÄÄ ;)                  
 
  
Idag blev det en topp från vero moda, två par örhängen från ur & penn & äntligen kom jag ihåg att köpa den fina diskmedelpumpen från Cult design http://www.cultdesign.se/sv/startpage/
                                     
Puss och HejDå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0