IDOL

Grevinnan har fått skit under naglarna and I like it, & de gör jag också Andreas!
ERIK OCH KAROLINA IS THE SHIT men jag gillar Camilla & Tove också... hoppas hoppas.

Camillahjärtat, stackarn va pinsamt de slutatde för henne.

Mina favvosar är nu Carolina och Erik helt enkelt & ska jag vara ärlig så är de inte för att jag är så otroligt musikalisk & kan höra vilka rena toner de sjunger & förstå vilka musikaliska genier de är, nej nej de är för att min favvojury säger att dom är bra =)-jag älskar ju juryn & jag tror på vad dem säger-dom är ju Bäst!! Själv tycker jag alla som är kvar nu är sjukt duktiga på att sjunga. Men de kanske är för att jag jämför med mig själv....

Igår var min älskade hjärta (Carro) och henns man (Micke) hos oss på middag. Åå va lyxit de känns att äntligen kunna träffas på vardagar igen ♥!
Jag gjorde en så gott jag kunde en fiskgratäng (har för tillfället ingen smak eftersom ett gäng baciller har bestämt sig för att bo i min nästa), men trots ingen avsmakning fick den mycket bra betyg ändå =)- sådan far sådan dotter kanske?! & min kära sparv gjorde en tydligen väldigt god äppelpaj.  
 
 
Till helgen blire Rättviks marknad, mys med vänner, kanelbullebakning (kanelbullensdag- muuummmma), och så mässa.

Puss och Hej Då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0