Fullproppad

... de är precis vad jag är.
Full av ideér intryck och refelektioner, full av mat och dryck, full av glädje och livslust.
Vilken underbar kursledare jag har haft under de här två dagarna. Starkare människa får man leta efter & då menar jag inte fysiskt stark.
Rune Rennemark, lägg de nament på minnet om du vill få dig en riktig genomkörare i pressentationsteknik.
De är sällan jag möter människor som jag verkligen ser upp till. Jag beundrar väldigt många människor, de har jag lätt för, men att se upp till en människa de gör jag mer sällan.
Honom kunde jag verkligen se upp till, honom kunde jag önska att jag var kunde få byta plats med för en dag. Hans sätt & styrka är något att sträva efter.
Han kommer föralltid ligga kvar på min näthinna, framför allt när jag ska hålla i en pressentation & de är sådana avtryck jag vill ha efter att gått på kurs. Lära sig någonting nytt OCH komma ihåg det för all tid.
De är allt för ofta som jag känner att kurser bara är trams, sånt jag redan kunde eller sånt som är riktat.
Så var de inte den här gången, de var helt enkelt Skit Bra.
Jag fick med mig 2 saker att jobba på, de ena var att jag inte ska vara så "förbannat trevlig" som han sa, försöka bli lite mer burdus & barsk inför en pressentation.
De andra var att "våga gå utanför gränserna och använda rekvisita".
Okej bra att träna på. 
Fantastiskt god mat & såå kul att få träffa människor från andra bolag och andra kontor än Sthlms.
8 st sammanlagt, en alldeles lagom liten grupp.


Har precis kommit hem från en timmes prommenad, de var ljuvligt att få andas lite frisk luft & gå bort en del av allt man stoppar i sig under sånna här kurser.

Nu ska jag se på tv & bara ha en myskväll med min älskling som jag inte träffat på två dygn.
                                            
Helg snart- jippi !

Puss och HejDå 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0