Fotoshoot

I måndags gjorde jag de jag inte borde göra... jag har verkligen trappat ner från tidigare när de kunde bli minst 1 gång i veckan när jag bodde i Norrk.. och efter att följt Sabinas blogg http://mittlivsabina74.blogspot.com/ fram till hennes sista dag så kom jag till lite insikt & slutatde totalt, har inte gjort de en enda gång sen i april, men så i måndags så kännde jag att jag var tyungen, jag är så gott som genomskinlig... & jag lovar att jag inte ska göra de till en vana igen..
gick lös på lite rea på glitter gjorde jag också, tre nya halsband- jag vet inte ens om jag tycker dem var  så fina :/ , men dem va billiga ;)

Uppsala var jättemys i tisdags.
Kristofer hämta upp mig i solna efter kursen sen brände vi iväg. Fram till själva uppsala gick de vägen, sen var de inte lika lätt längre då ingen av oss hittar alls där =). Systemet var vårat första mål för att köpa en liten pressent åt våran C. Vi åkte in vid IKEA, där hittade vi iprincip alla affärer Utom systemet. Dags att ringa livlina 1- carro. Inget system vid ikea, så vi blev guidade till Gränby ist. Ett ställe som jag gärna hade stannat lite längre på än bara systemet- K var inte lika het på den biten, han iprincip drog in mig på bolaget, packa på mig 5 flaskor av årets blossa glögg & sen drog mig ut till bilen igen, jag hade inte en chans att smita iväg till de flera hundra övriga affärerna- känns som han har varit med om det där för & visste precis hur han skulle behärska ett shopoholicfruntimmer på ett köpcentrum...  Typiskt!
Sen skulle vi vidare till Calle så då var de dags att ringa livlina 2- nämligen självaste Calle. Efter en mycket udda vägbeskrivning så var vi tillslut framme i de Röda köket.
Kocken för kvällen stod där han skulle & de luktade sjukt gott. De var de också. Fisk & skaldjurssoppa med potatis aioli & foccacia med timjan & havssalt. & en herrans massa vitt vin till =).
Några timmar senare kom M & C med rocky & hämta mig för sovdags.
Jag gilla tisdagkvällen när jag fick träffa så många av mina på samma kväll.
                          
                          
Tina var såklart i högsta hugg med att fota till sin fina matblogg www.pickipicki.se
Onsdagen var inte sämre den. Lunch med min gumman, som varit på äventyr i storstaden.
Sen dags för ett litet fotoshoot på kvällen. Nu när man äntligen fått en egen systemkamera så börjar man med att iallafall gå bort & fota sig =), nej de va faktiskt planerat sen långt innan jag fick min egna. Men nu kan jag ha egena fotoshoots - wiiho =)!
Tyvärr var min gumman tvungen att åka hem för de drog ut så på tiden =(, men jag har iaf lovat att lägga ut korten ikväll så hon skulle få se hur dom belv.
Så här är för dig Thesen ♥ :
              

              

              

              

Efter fotograferingen blev de tacobar & sen en drink på east med mina snyggar tjejjer som lärde sig de här med posering .. ;)
                                                                            

                                                                          
           


Puss och HejDå

Kommentarer
Postat av: Z

Du är så jäkla snygg!!!!!

2009-12-04 @ 21:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0