New Nails

Jag älskar gulliga morgon sms, dom gör hela min dag....

Igår var jag och Jenny kraken och gjorde naglar. Stackan har varit sjuk i snart två veckor med en helgs uppehåll ,men nu fick hon iaf reda på att de var halssfluss & fick en dos pencilin. Så hon tog sog tros att hon varit helt utslagen sina sista krafter för att orka följa med, de är ju så mycke roligare när man är två!
De var skönt att få dem i ordning! När vi bokade tiden hade jag tänkt att fixa mina egna naglar men på något lustigt sätt så lyckades alla utom 2 st gå av inom loppet av 2 veckor, och dem gick av sådär långt ner så man inte kunde dra loss dem satt i skinnet så jag har fått gått med plåster och inte sett klok ut på händerna. Så de var inte så mycke annat än att sätta dit oäcktingar. Jag blev nöjd ändå, tjejjen var jätteduktig och så tog jag dem korta.
              

Idag ska jag åka hem till mamma & pappa. De ska bli så skönt!! Jag längtar ihjäl efter dem & efter hästarna. Jag ska ta tåget upp för R ska skriva högskoleprovet imorrn så han och blixten får komma på efterkälken.
För en gångs skulle ska de bli skönt att åka tåg, slippa sitta i köer som jag fick göra i 1 timme sist jag åkte upp & slippa tänka & bara kunna läsa massa tidningar =)! 
Mamma & pappa kommer & hämtar mig vid tåget så vi kan handla inför morgondagen.... 
              
Trevlig helg
Puss och HejDå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0