Uppsala & Cafe Opera

Nästan ända fram till Rotebro rulla de på som de skulle, blixten var i högform & bandit skråla på högsta volym, bandit är inte den fösta kanalen jag väljer men ibland gillar jag verkligen den, speciellt i bilen, där är bästa stället att lyssa på riktigt bra rock musik =)! Sen tog de iallafall tvärstopp. 
                           
De visa sig att vi inte hade valt den bästa dagen att försöka ge oss ut på E4an- typiskt jag ville ju ha all tid jag bara kunde få med Carro nu när vi inte kan höras eller ses på 2 veckor =(. Förbaskade politikRyss som skulle in på någe möte i stan så de var tvugna att stänga av hela vägen för honom. Lite konstigt är de väl ändå att de måste stänga av Stockolms mest trafikerade väg, de bli liksom lite kaos eller inte så lite heller. Han kunde väl ha åka taxi som alla andra eller så kan dem lägga de där mötena på ett ställe där de inte bor lika mycke folk, i Kiruna tex. ?  
Vi hade ganska tur ändå, de tog bara 20minuter innan vi kunde börja rulla igen.
De känns så lyxigt bara få sätta sig vid matbordet & allt är serverat.
 

                                                   
Hoppas dom har en underbar semester där nere nu.

Torsdagkvällen var jag på cafe opera med jobbet. Åkte dit kl 16 för att fixa iordning allting innan insläppet kl 18. De blev en riktigt lyckad kväll & allting flöt på som vi hade önskat!
Percy Barnevik hade vi tagit dit som föreläsare, han ville promt ha en sån där gammal projektor som man hade i högstadiet =), och så Fredrik Andersson som komiker-han va faktiskt himla kul =).
& jag tycker så himlas mycke om de människor som är med i komentén som jag också är med i. Dem är så jättegulliga
                

                
  
                

                

                

                
                

I fredags hade jag ju mitt fredagsmys, igår kväll tog jag tåget till odenplan & tillbringde kvällen med Lotta & Joel- gillart, de va en jättemysig kväll. Två myskvällar i rad. 
                                                                             
Idag har jag varit & hälsat på Annica på jobbet, var ju tvungen att spana in hennes nya pojkvän efter att ha fått telefonsamtal om att Mission Annica is completed- hon har skaffat en kille.
Sen fotokurs, den var superbra, lagom lång & han tog verkligen upp de viktigaste & de jag undrat över så nu är de bara & sätta igång =)- jippi.

Puss och HejDå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0