Hetsig Härlig Vecka

...vad va jag lämnade bokom mig i söndags när jag gick och la mig.

I Torsdags var jag och Lotta på VIP kväll på hm. De är inte varje dag man får champagne när man kliver in på ett hm, cider öl och 3 sorters jättegoda snittar bjöds de också på.
   
Shoppade gorde vi också och fick 20% rabatt.
En svart klänning (snyns inte riktigt), en t-shirtblus, ett tjockt linne, ett par vantar & 2 halsband 
En goodibag fick vi med oss hem också med lite blandad kompott =)


Sen blev de fredag och jag tog tåget till Uppsala. Middag med Carro & Kotta Loski stog på kvällens schema. vi gick till Hambergs fisk, de ångra vi inte en sekund.
Där blir de besök flera gånger till kan jag lova!


 


 
Sen fick vi för oss att vi skulle bli miljonärer på triss så vi gick & köte en var innan de var dags för idol.
Varför Carror ser så glad ut kan man undra, den enda vinsten tog Lotta & den var på 50 spänn..;)
 
Lördag åkte vi till Rånäs Slott, hur vi kom dit vet vi knapt, de var den minsta & krokigaste vägen ever =), men de var värt de tusen gånger om.
Bastu, bubbel, 30 min ryggmasage, 1 timme ansiktsbehandling och te buffe.
De var helt underbart, jag skämdes nästan av att bli så ompysslad.


   
 
 
 
 

Puss och HejDå

Ps. snart är de fotokurs dags, ska försöka hinna boka in en i veckan =)


Kommentarer
Postat av: Z

Jag vill också gå på SPA med er tjejjor! :(

Ser ur mysigt ut! :)

2009-12-04 @ 21:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0