SöndagsMys

eller söndags ångest, välj själv... jag väljer de första för jag gillar inte att ha ångest.

Min vecka på jobbet har varit hård, men både tordag & fredag morgon var bättre än vanliga torsdags & fredagsmornar.
Tänk vad glad man kan bli bara av en liten lapp i hissen som någon gullig liten sak har satt upp
"godmorgon, vill bara önska alla i huset en underbar torsdag", jättesött. Bara de gjorde mig pigg, sen kom jag till jobbet & kliver in i hissen där, då är de ännu en gullig person som säger att han tyker jag va sockersöt som en gräddbakelse, de tyckte jag va gulligt sagt & då blev jag ännu gladare, sen hinner jag inte mer än in genom dörren på våran våning och de första jag får höra då är att äntligen kommer den finaste ängeln som en räddande ängel.... jag var tvungen att fråga om jag hade missat någonting, om de var så att de var någon speciell dag, liknade alla hjärtans dag eller så, men de va inte de. Jag hade bara sån himla tur att få ha så gulliga personer runt mig inom loppet av nån timme på en vanlig torsdagmorgon. 
Jag ska också försöka bli sådär gullig mot främmande & ofrämmande människor på mornarna jag också, hela dagen bli ju så mycket bättre då. 

Fredag morgon, jag han inte mer än slänga i mig en torr knäckemacka i farten till... de händer väldigt sällan att jag inte tar mig tid att äta frukost, de är min viktigaste måltid på hela dagen men de blev så då iaf.  & vad händer när jag kliver in i entrén på jobbet, jo ett företag står & delar ut frukostpåsar =) , lyckan var total & från att min fredag skulle kunna bli en av de sämre så vändes bara allt & blåstes bort. Ibland har man tur =).
 
Fredag kväll middag med svärfar & sen kortspel hela natten lång hos S&R.

Lördag, Annikas födelsedagsfest som sen avslutades på garbo!
          
Gissa var Fia så klart tog vägen.... ingen stång utan Fia & ingen kan de så bra som hon!
 
Söndag- sconces till "frukorst" läs lunch, en sväng till barkarby för att lämna in min sjuka kamera & köpa ett uv skydd åt min friska kamera. Nu ska de fotas =)!

Puss och HejDå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0