SÅ DÅLIG

Ja jag har verkligen varit så kass på att uppdatera den gångna veckan, den skärpning på mig! De va fullt upp så tiden fanns inte.
Måndag: Träning för mig & Rompenstompen skrev Äntligen sin tenta & han va så himlans duktig min Skrutt, ett par poäng under MVG, jag blev riktigt imponerad, mitt liv som lärare är över för den här gången.
                                      
Tisdag: Bowling med jobbet, den här gången var de en sån gång som jag helst inte pratar om, dess utom bröt jag 3 naglar. Ett litet tips: spela aldrig bowling med fejknaglar.... men de va kul iallafall, man kan ju inte vara bäst jämt ;)
          
          
Onsdag: Träning & sen myskväll med R, jag gjorde den smarriga fiskgratängen som vi åt när Carro & Micke var här & jag inte hade någon smak, men den här gången fick även jag känna hur den smaka & den var jättegod. Öppna en flaska vin till också, mitt på en blanka onsdagkväll, de va inte tokigt alls. Som en liten fredag mitt i veckan eller en lilllördag helt enkelt.
             
Torsdag: Jobba över & sen storhandling helgens kommande party...

Fredag: Jobba över, en kort aw med jobbet, fredagsmys i soffan med lite pysslande inför lördagen

Lördag: Förberedelser inför kvällen-Drinkkväll, 5 drinkar & en shot skulle avsmakas & bedömmas. 
En toppenkväll som avslutades på ambassadeur =)!!
   

Söndag: Startade bra kl 10 helt utan huvudvärk & solsken utanför fönstret så jag packade på mig & gick en timmes prommis innan jag tog tag i lite städande. Sen gjorde jag lussebullar bullar & tog fram stjärnorna & sånt till fönstren.
            
                       
Sen över till Bålsta för adventsfika hemma hos J & V & värdens sötaste & charmigaste unge. t.o.m. jag smälter & de händer inte i första taget när de gäller dem små krabaterna... 
Sen kom bakslaget hemma i soffan när vi kika på film, shit så trött jag blev & har varit hela dagen idag så nu känner jag att sängen kommer före ladda upp kort, dem får vänts till imorrn kväll.

Så godnatt mina vänner &

Puss och HejDå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0