Jag vill...

-skriva ut alla mina foton & sätta in dem i album
-lära mig fotografera som ett proffs
-lära mig fotoshop
-måla om min tavla och måla dem andra två
-renovera vardagsrummet
-flytta till ett hus som jag kan göra om i mest varje dag & ha en katt
-gå en hästmassör utbildning
-göra klart i rökeriet
-resa till nya zeeland
-hinna & vara motiverad till att träna 7 dagar i veckan
-ha nära till Jameson & Lillis
-ha en större garderob så jag kan shoppa massor varje
-vinna massa miljoner så jag har råd att shoppa massor varje dag
-simma med delfiner
-resa resa resa & resa
-hinna se massa filmer & serier som jag vill se men aldrig tycker jag har tid till
-bo 10 minuter ifrån allla kompisar och familjen
-göra hela värden fri från djurplågeri

de va liter av vad jag vill just nu

Puss & HejDå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0